poniedziałek, 3 marca 2014

Zimowe zabawy mediowe

Witajcie kochani! 
Dzisiaj mam dla Was kolejny zestaw- prościutka kartka i tag, tym razem z cudnych papierów "Nadchodzi Zima". Muszę przyznać, że była to miłość od pierwszego wejrzenia, bo foliowane wzory aż proszą się o odrobinę mediów ;) Tuszowanie, spryskiwanie i stemplowanie pozwala nadać im niepowtarzalny charakter i sprawia, że praca jest bardziej "nasza".
Przy kartce ograniczyłam się do spryskania "Do you remeber- pamiętasz?" kredowym miętowym Glimmer Mistem oraz do wytuszowania delikatnie brzegów tuszem kredowym Primy. Wierzchnią warstwę stanowi "Butterfly effect- Efekt motyla" delikatnie wytuszowany kredowym tuszem Primy. Po pokryciu papieru tuszem delikatnie starłam go z foliowanych wzorów chusteczką. Specjalnie dobrałam minimum dodatków, aby nie odwracać uwagi od wzorów w tle. Kwiaty ręcznie robione, spryskane i wytuszowane tymi samymi mediami dyskretnie podkreślają urok papierów :)
Do zrobienia taga użyłam "Efektu motyla", wytuszowanego i postemplowanego distressami "Pumice stone" i "Milled lavender" a także kredowego tuszu Primy. Pochlapałam go nieco farbkami Twinklings H2O, dołożyłam tekturkę, tasiemkę zafarbowaną tymi samymi mediami oraz motylka wyciętego z tego samego arkusza papieru. 

 Użyte papiery:
Butterfly effect- Efekt motyla
"Do you remeber- pamiętasz?"

Dziękuję za uwagę 

10 komentarzy: